FAQ COVID 19

UPDATE: Termíny postupného otevření prodejen:

27.4. - Olomouc (prodejna na Třídě Svornosti), Opava, Brno, Plzeň
11.5. - Olomouc Omega
Obchodní centra - dle aktuálního vývoje

Jak můžu vrátit, nebo vyměnit zboží?

Do odvolání prodlužujeme u objednávek vyexpedovaných od 1.3.202 termín na výměnu nebo vrácení ze 14ti dní na neomezenou dobu(do odvolání).

A co osobní odběr na pobočkách Zásilkovny nebo České pošty?

Je stále možný. Je jen třeba si při výběru dané pobočky pro osobní odběr ověřit aktuální otevírací dobu případně i celé dny, kdy má daná pobočka otevřeno nebo zavřeno. Ne všude mají otevřeno stejně jako je běžné.

Nevyzvednuté zásilky na uzavřených pobočkách Zásilkovny

Dle informací od tohoto dopravce dochází ke stahování nepřevzatých zásilek ze zavřených poboček zpět na distribuční depa a následně budou tyto zásilky automaticky doručeny na jinou nejbližší pobočku, která je otevřena. O všech těchto úkonech by měl být zakazník informován od zásilkovny sms a emaily.
Pokud i přesto by se z vaší zásilkou nic nedělo, nejrychlejší je kontaktovat jejich zákaznický servis na tel. +420 216 216 516 nebo emailem info@zasilkovna.cz a zde vám jejich operátoři zjistí aktuální informace.
Případně kontaktujte náš zákaznický servis a pokusíme se dané informace zjistit my.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

+420 725 888 008 (Odpovíme Vám na veškeré dotazy ohledně objednávek.  po-pá: 7:00-16:00 h)